Az új verziót már volt szerencsém béta fázisában tesztelni. Igy most leirom a véleményem , remélem ezzel sokaknak segitek.
A T4 -ben még jobban érvényesül a kapitalizmus alap törvénye , mi szerint a profit maximalizálása minden vállalkozás célja. Az egész változás rendszernek az a célja hogy azokból a játékosokból akik megtehetik még több pénzt szedjenek ki az által hogy hihetetlen elönyöket jutatnak számukra. Erre utalok a cimben is.
Elöször is kezdeném azzal amit mindenki élvezni tud. A grafikai változások igazán jelentösek és aki megszokta a régit annak kell kis idö amire megszokja. Azt gondolom hogy 2011-ben ez a szint már alap elvárás minden játékkal szemben , hiszen a verseny nagy. Ugyan akkor elvesztette az az egyszerüséget amit eddig a játék képviselt. (Már nem lehet titokban játszani a munka helyeken)
Az épületeknél meg kell emliteni a csapdákban bekövetkezett változást elsö helyen. Ugyanis véleményem szerinte ez hat leginkább a játékra. Gall-ok számára kezdetben ez egyfajta extra biztonságot ad. Mivel a támadó elveszti a serege max 25 % -át ha
kiszabaditja a fogjokat.
Ugyan ennyire nagy változás a falak erejének növelése. A rómaiaknak 10/level , gall 8 , germán 6. Ez azért fontos változás mert egy 10-es szintü római fal már 100 védö pontot add , igy nehezitve a micró farmolásokat. Ami valjuk be a germánok egyik nagy elönye volt.
A többi válzozást az épületek terén nem tartom annyira jelentösnek hogy részletessen kitérjek rá. Egy részük optimazálást szolgálja (kövácsmuhely összevonása, gyakorlótér), másik részuk kényelmi funkciót valosit meg (piac, gyülekezö tér).
A játékmenet ment át a legnagyobb változáson. Minden változás mögött felfedezhetö két fontos törekvés. Egyik hogy a bot használatot vissza szoritsák a másik pedig hogy minél többet költsenek a játékosok. Ezek közül a legnyilván valóbb a hös megjelenése a játékba.
Gyakorlatilag nincs limit milyen erös és hatékony lehet egy hös. Vagyis egy dolog számit , mégpedig hogy a játékosnak mennyi pénze van fejleszteni. És ez az ami mindenképpen a milliomosok játékává teszik a traviánt. Tételezük fel hogy valakinek nincs limit mennyit költhet el. Mondjuk napi 600 arany. Azt csinal amit akar. Csinálhat egy olyan höst ami egy maga leirtja a sereget akarkinél. Föleg a játék elején nagy elöny ez.
A népek közül szerintem a Germán lett a nagy vesztese a változásoknak.
Mivel a fosztási bonus elvették tölle igy a játékosok még könnyebben tudják elrejteni a nyersanyagot elölük.
Véleményem szerint a T4 -ben a Római a legerösebb nép lett.
Könnyü velük talpon maradni és a hösuk is a legjobb.
A hös fejlesztésénél akinek van pénze az tarhat két szetett egyik a békés termelésre, másik meg a harcra.
Egyszó mint száz , pént kérdés már csak top játékosnak lenni.
Az egyik mh val volt egy vitám a változásokról. Szerinte , azok is jól járnak akik nem tudnak a játékra költeni mert nincs rá pénzük. Ök az árverésen eladják a tárgyakat akkor aranyhóz jutnak. Ez szerintem nem elöny hanem hátrány.
Mivel ha más használja a kapott elönyöket akkor erösebb lesz és még nagyobb lesz a különbség a két játékos közt.
Akkor meg teheti az aranyát a termelésre , hisz ugyis farm.
Mivel a játék elején járunk igy most egyenlöre ennyit szerettem volna megosztani.
Kiváncsi vagyok hogy a speed hogy fog kinézni.
Ha megnezitek a listakat lathatjatok hogy mind ugy van ahogy leirtam